|
Wpisany przez M. Jackowska
|
Program zajęć przygotowujących uczniów do egzaminu maturalnego z matematyki (76 godzin).
Cele i zadania:
- wdrożenie uczniów do systematyczności i pracowitości;
- wdrożenie do samodzielnego, twórczego myślenia;
- wzmacnianie pozytywnych emocji;
- motywowanie do podejmowania wysiłku pomimo porażek i niepowodzeń;
- rozbudzenie zainteresowania matematyką;
- rozwijanie umiejętności samodzielnej pracy;
- właściwe przygotowanie do egzaminu maturalnego z matematyki poprzez zintensyfikowanie wysiłku i uzupełnienie braków w wiadomościach.
Program i zajęcia przeznaczone są dla uczniów klas trzecich technikum - kontynuacja w klasie czwartej.
Uczestnictwo w zajęciach jest dobrowolne i oparte na świadomym wyborze uczniów. Zajęcia będą realizowane w wymiarze 2 godzin tygodniowo ( w sumie 76 godzin). Przewidziane są również zajęcia blokowe – ok. 3 – 4 godzinne podczas rozwiązywania arkuszy maturalnych.
|
Więcej…
|
|
Wpisany przez J. Bujalski
|
Dyżury pedagoga w ramach projektu „Wsparcie Wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim” odbywały się zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 i Starostwo Powiatowe w Sokołowie Podlaskim.
Spotkania odbywały się w środy od godz. 13 do 15 i czwartki od godz. 14 do 15, w okresie od 4.01.2012 roku do 16.05.2013 r.
Rozmowami objęci byli uczniowie, rodzice i nauczyciele indywidualnie lub grupowo.
Ogółem odbyło się 159 rozmów dotyczących głównie:
- trudności w nauce,
- trudności wychowawczych,
- uzależnień,
- problemów życiowych, emocjonalnych i zdrowotnych,
- sytuacji kryzysowych,
- sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- zainteresowań i wyboru kierunku dalszej nauki. |
Wpisany przez U. Mielniczuk
|
Program zajęć
Utrwalenie oraz poszerzenie wiadomości i umiejętności w danych obszarach tematycznych:
- Człowiek – dane osobowe, wygląd zewnętrzny, wiek, ogólna charakterystyka, rodzina.
- Dom – miejsce zamieszkania, opis mieszkania, umeblowanie.
- Szkoła – nauczane przedmioty, oceny, opisywanie pomieszczeń w szkole.
- Podróżowanie – środki transportu, formy spędzania wolnego czasu.
- Środki masowego przekazu – Internet, telewizja, radio, prasa.
- Kultura – zabytki, muzea.
- Przyroda – klęski żywiołowe, ochrona środowiska.
- Zwierzęta – opis, opieka.
|
Więcej…
|
|
Wpisany przez R. Romańczuk
|
Program zajęć pozalekcyjnych z zakresu komunikacji w języku ojczystym w ramach projektu „Wsparcie wdrażania Planu Rozwoju Zespołu Szkół Nr 1 im. K. K. Baczyńskiego w Sokołowie Podlaskim”.
Cele programu:
I. Wyrabianie umiejętności przyswajania wiedzy i jej wykorzystania:
- ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem tekstów publicystycznych ,
popularnonaukowych;
- interpretacja porównawcza dwóch dzieł literackich oraz dzieła literackiego
i filmowego;
- doskonalenie umiejętności tworzenia przejrzystej i uporządkowanej
wypowiedzi pisemnej.
|
Więcej…
|
Wpisany przez A.Bocian
|
Zajęcia z języka rosyjskiego:
- uczeń zna proste struktury leksykalno- gramatyczne, umożliwiające formułowanie wypowiedzi poprawnych pod względem fonetycznym, ortograficznym, leksykalnym
- uczeń zna zasady konstruowania różnych form prostych wypowiedzi ustnych i pisemnych
- uczeń wykazuje się umiejętnością odbioru tekstu w zakresie rozumienia ze słuchu tekstu i rozumienia tekstu czytanego
- uczeń wykazuje się umiejętnością tworzenia krótkiej wypowiedzi pisemnej, reagowania językowego w zakresie mówienia oraz umiejętnością pisania prostej wypowiedzi
|
|
|
|
|
Strona 2 z 12 |